VinOtaku

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » VinOtaku » Архив тем » Общение на левые темы 3


Общение на левые темы 3

Сообщений 481 страница 510 из 1000

481

Метод перерізів дозволяє знайти всі зусилля і моменти в будь-якому перерізі стержня при дії будь-якого навантаження. Для цього потрібно:
а)  знайти головні центральні осі поперечних перерізів стержня;
б)  уявно провести поперечний переріз стержня в тому місці, де потрібно знайти зусилля і моменти;
в)  обчислити сили N, Qy,  Qz і моменти Мкр, Му, Мz  як алгебраїчні суми проекцій і моментів зовнішніх сил, що діють на одну з частин (ліву чи праву відносно перерізу) розсіченого стержня (звичайно на ту, де проекції і моменти обчислюються простіше).
Для того, щоб поперечна сила і згинальний момент, визначені з розгляду лівої та правої частин балки, були однакових знаків, слід дотримуватися певного правила знаків.
Поперечну силу Q в перерізі будемо вважати додатною, якщо вона намагається повернути вирізаний елемент за стрілкою годинника (рисунок 1.2, а). Згинальний момент M (для горизонтальних прямолінійних ділянок) будемо вважати додатним, якщо він вигинає балку опуклістю вниз (стиснуті верхні волокна) (рисунок 1.2, а). Поздовжню силу N в перерізі будемо вважати додатною, якщо її вектор направлений від перерізу (викликає деформацію розтягу). Крутний момент Мкр вважається додатним, якщо при спостеріганні з торця вздовж осі частини, що розглядається, він діє за годинниковою стрілкою (рисунок 1.3).
Зусилля і моменти в різних перерізах одного й того ж стержня різні.
Графіки (діаграми), що показують, як змінюються внутрішні зусилля при переході від перерізу до перерізу, називають епюрами.
Відзначимо деякі правила, які застосовуються при побудові епюр:
а) вісь (базу), на якій будується епюра, завжди вибирають так, щоб вона була паралельна чи просто збігалася з віссю стержня;
б) ординати епюри відкладають від осі епюри по перпендикуляру;
в) штрихувати епюри прийнято лініями,  перпендикулярними до бази;
г) для зусиль і моментів вибирають деякий масштаб. Ординати відкладають в масштабі. Крім того, на епюрах проставляють числа, що показують величини характерних ординат, а в полі епюри в кружках ставлять знак зусилля.

1.1.3 Диференціальні залежності між q, Q та M

Нехай на прямолінійний стержень в деякій площині хОу діє зрівноважена система зосереджених сил, зосереджених моментів та розподілених сил q напрямок яких не збігається з віссю стержня. Тоді диференціальні залежності між інтенсивністю розподіленого навантаження q, поперечною силою Q і згинальним моментом M будуть мати вигляд (теореми Журавського)
.
.            (1.2)
.           
З рівнянь (1.2) випливають такі правила, що застосовують для перевірки правильності побудови епюр:
а) на тих ділянках, де немає розподіленого навантаження, епюра Q обме-жена прямими, паралельними базі, а епюра М, у загальному випадку — похилими прямими;
б) на тих ділянках, де до балки прикладене рівномірно розподілене навантаження, епюра Q обмежена похилими прямими, а епюра М — квадратичними параболами. При побудові епюри М на стиснутих волокнах опуклість параболи звернена убік, протилежну напрямку дії навантаження q;
в) у тих перерізах, де Q = 0, дотична до епюри М паралельна осі епюри;
г)  на ділянках, де Q>0, М зростає, де Q < 0, М  спадає.
д) у тих перерізах, де до балки прикладені зосереджені сили на епюрі Q будуть стрибки на величину й у напрямку прикладених сил, а  на епюрі М будуть злами;
е) у тих перерізах, де до балки прикладені зосереджені моменти, на епюрі М будуть стрибки на величину цих моментів, на епюрі Q змін не буде.

1.1.4 Побудова епюр Q і М для двоопорних балок

Побудову епюр Q та M для балок починають з визначення повної системи навантажень, в яку входять як задані сили, так і опорні реакції, тобто визначають реакції опор. Після визначення опорних реакцій та їх перевірки балку розбивають на ділянки. При цьому керуються правилом, що граничними точками ділянок є точки прикладення зосереджених сил, зосереджених моментів, а також точки змінювання інтенсивності розподіленого навантаження.
Далі, використовуючи метод перерізів, будують епюри Q та M на кожній ділянці балки, з врахуванням основних правил побудови епюр (див. п. 1.1.2).
З практичної сторони, стосовно балок, часто користуються такими правилами, які слідують із вищевстановлених:
а) поперечна сила Q в перерізі балки чисельно дорівнює алгебраїчній сумі проекцій на вертикальну вісь перерізу всіх сил, що діють по одну сторону від нього
.
В праву частину записуються проекції зовнішніх сил з врахуванням такого правила знаків: якщо зовнішня сила намагається повернути відсічену частину балки відносно перерізу, що розглядається, за годинниковою стрілкою, то вона береться зі знаком “+” (рис. 1.5, а; 1.2).
б) згинальний момент М в перерізі балки чисельно дорівнює алгебраїчній сумі моментів відносно центра ваги перерізу всіх сил, що розташовані по одну сторону від цього перерізу.
.
В праву частину записуються моменти зовнішніх сил з врахуванням такого правила знаків: якщо зовнішня сила (або момент чи розподілене навантаження) створює такий згинальний момент, що викликає деформації стиску в верхніх волокнах балки відносно перерізу, то він береться зі знаком “+” (рис. 1.5, б; 1.2).

Приклад. Побудуємо епюри поперечних сил і згинальних моментів для балки, показаної на рисунку 1.6, а.
Спочатку визначимо реакції опор RA i RK із рівнянь рівноваги статики (в опорі А горизонтальна складова реакції RA дорівнює нулю, оскільки в системі відсутні сили, що проектуються на вісь стержня):
МА = 0;
M1 – Р11 + Р22 – q3(2 + 3/2) – M2  + Rк5 = 0;
МА   ;
Rк = 3 кН.
МК  = 0;
M1 – RА5 + Р14 – Р23 – q3(3/2) – M2  = 0;
МК  =  ;
RА = 1 кН.
Перевірка:
  RА – Р1 + Р2 – q3  + Rк  .
Отже, реакції розраховані правильно.
Розділяємо балку на чотири ділянки

0

482

Yurik007 написал(а):

Файоли, присоединяйсо)))

ксо... не успел... она испугалось и убижала((((

0

483

ФОМА АКВИНСКИЙ
Философ 8 определяет, что первая философия есть знание истины, не какой угодно, а той истины, которая есть источник всякой истины и которая относится к первому началу бытия для всех вещей; откуда следует, что эта истина есть начало всякой исти¬ны, ибо распорядок вещей в истине такой же, как и в бытии...
Есть какие-то истины о Боге, которые превосходят всякую способность человеческого рассудка, как, например, о том, что Бог троичен и един. Однако есть какие-то истины, которые может достичь и естественный рассудок, как, например, о том, что Бог есть, что Бог един и т. п.; эти истины о Боге наглядно доказали и философы, ведомые светом естественного рассудка...
Для познания того, что рассудок способен узнать о Боге, нуж¬но многое знать заранее, так как рассмотрение почти всей фило¬софии предрасполагает к познанию Бога; вследствие чего из частей философии метафизика, которая толкует о божественном, подлежит изучению в последнюю очередь. Итак, к исследованию упомянутой божественной истины можно прийти только с боль¬шим трудом и старанием, и немногие хотят взять на себя этот труд из любви к знанию, естественное влечение к которому Бог, одна¬ко, вложил в человеческие умы. (...) Поэтому божественное ми¬лосердие проявило спасительную предусмотрительность, предпи¬сав принимать на веру и то, что способен исследовать рассудок, дабы таким образом все легко смогли быть причастными к позна¬нию Бога без сомнения и ошибки.
Ничто не мешает, чтобы о тех же самых вещах, о которых трактуют философские дисциплины сообразно тому, что эти вещи познаваемы благодаря свету естественного рассудка, трактовала и иная наука сообразно тому, что они познаются благодаря свету божественного откровения. Откуда следует, что теология, кото¬рая относится к священному учению, отличается по своему роду от той теологии, которая считается частью философии.

0

484

рена спасибо учол

0

485

олололололо ойайебуадынадынадын11111!!!!!! верхний бальшой пост жжот

0

486

ВСТУП
Людина з її розумом, допитливістю, особливим статусом буття постає як всесвітнє диво: адже лише їй відкрилося те, що ми називаємо буттям, лише в її розумі висвітлюється та вибудовується те, що ми називаємо світовим універсумом. Але людське буття окреслюється значною мірою як парадоксальне: людина висвітлює буття, перебуває у діалозі зі світом, сягає граничних меж Всесвіту, але вона не може осягнути найважливіше для себе: хто вона? звідки та навіщо вона прийшла в цей світ? куди прямує? Одвічні питання (саме тому, що на них немає однієї і єдиної відповіді) людина розв'язувала і розв'язуватиме завжди настільки, наскільки вона відчуває себе людиною і прагне взяти на себе відповідальність за свідоме здійснення свого життя. Філософія і постає формою свідомого вирішення найперших питань людського світоорієнтування, самоусвідомлення та самоствердження. Вона збирає і концентрує історичний досвід таких вирішень і стає інтелектуальним ядром людської духовності.
Водночас філософія постає своєрідним випробуванням людського інтелекту щодо його можливостей. Вона спирається на унікальні властивості людської думки — на її властивість саму себе сприймати та усвідомлювати та на властивість цілісного охоплення реальності, розгортання розумових актів від граничне широкої межі узагальнення — межі буття та небуття. Унаслідок цього філософія являє собою історичну школу самовибудовування, дисциплінування, культивування людської думки, постає думкою про думку. Саму назву “філософія” перекладають із давньогрецької як “любов до мудрості”, а слово “софія” (мудрість), своєю чергою — як “говорити, стверджувати цілісно (доречно)”.
Із сказаного стає зрозуміло, що філософія була і залишається інтелектуальною формою відповіді на глибинні занепокоєння та запити людини, що вона завжди потрібна людині, а особливо тоді, коли життя вимагає вибору, визначення моральної та соціальної позицій.
Особливістю сучасного стану філософської думки в Україні є те, що вона змушена, критично переглядати та переоцінювати майже весь свій зміст. За визнанням багатьох сучасних українських мислителів, від старих стереотипів ми вже відійшли, але нової позиції ще не виробили. Запропонований Навчальний посібник є однією зі спроб окреслити сучасний стан і зміст філософської проблематики. Його написано з урахуванням багатющого матеріалу філософської та наукової думки другої половини XX ст. щодо проблем людського самопізнання та самоосмислення.
Зауважимо, що основне завдання Посібника — дати методичний та теоретичний матеріал для безконтактного (самостійного) вивчення філософії як навчальної дисципліни — зумовило деякі його особливості. Це конспективний, стислий характер викладу тем, широке застосування наочно-демонстративного матеріалу (схем, таблиць, малюнків). Унаслідок того Посібник передбачає необхідність звертання до інших філософських джерел: словників, філософських хрестоматій та антологій, оригінальних текстів. Водночас матеріал Посібника досить повний у плані висвітлення основних питань навчальної програми з філософії. Його ретельне та вдумливе опрацювання, виконання навчальних завдань і тестів дасть змогу отримати необхідні знання з філософії як навчальної дисципліни, а також може стати імпульсом для подальших самостійних заглиблень у животворне море світової філософської думки.


РОЗДІЛ 1.
ФІЛОСОФІЯ, ЇЇ ДЖЕРЕЛА ТА ОСОБЛИВОСТІ
Філософія як особлива сфера людського знання і пізнання виникла на основі світоглядних пошуків та орієнтацій людини, що постають як необхідність з погляду людського життєвого вибору та самоствердження. Постаючи теоретичною формою світогляду, філософія набуває певних особливостей, таких як узагальнюючий характер знання, принциповий людиноцентризм, прагнення досягти абсолютів та ін. Ці особливості зумовлюють структуру та функції філософського знання. У кінцевому підсумку філософія постає як глибинне і непереборне прагнення людської душі до прозорості й осмисленості підвалин власного буття.
Мета вивчення.
Після вивчення матеріалу розділу І Ви повинні
знати:
• що таке світогляд, його складові та типологія;
• співвідношення філософії зі світоглядом, наукою, мистецтвом, релігією та ідеологією;
- історичні особливості виникнення філософії;
• особливості та характерні риси філософського мислення;
• структуру та основні функції філософії.
вміти:
- розрізняти світоглядні та інші види знання;
- виділяти елементи філософського мислення у певних знаннях;
- пояснювати (у тому числі – конкретними прикладами) основні функції філософії;
- застосовувати до конкретних ситуацій ознаки найперших філософських позицій.

розуміти:
- в чому полягають необхідність та неминучість виникнення у людини світоглядних знань та орієнтацій;
- як пов’язані між собою світогляд та філософія;
- чим зумовлена наявність у філософії саме таких характерних рис мислення;
- внутрішній зв’язок основних функцій філософії між собою;
- чим зумовлена саме така структура філософського знання.
 
План (логіка) викладу матеріалу:
1.1. Особливості становища людини в світі та необхідність її самовизначення.
1.2. Поняття та типологія світогляду. Світогляд і філософія.
1.3. Особливості історичного виникнення філософії. Філософія і міфологія.
1.4. Проблема визначення предмету філософії. Характерні риси філософського мислення. Співвідношення філософії, науки, релігії та мистецтва.
1.5. Структура та функції філософського знання. Провідні позиції у філософії.

Ключові терміни і поняття.
СВІТОГЛЯД - сукупність узагальнених уявлень людини про світ, місце людини у світі, підвалини людських взаємин із світом, що виконують функції людського самоусвідомлення та світоорієнтування.

ФІЛОСОФІЯ - (з давньогрец.: любов до мудрості) — теоретична форма світогляду; особливий рівень мислення, на якому думка усвідомлює себе саму у своєму ставленні до дійсності та шукає остаточних, абсолютних засад для власних актів і людського самоствердження у світі.

РЕФЛЕКСІЯ - (з латин.: загинати, обертати) — унікальна здатність людської свідомості (і думки) у процесі сприйняття дійсності сприймати і себе саму; внаслідок цього людська свідомість постає водночас і як самосвідомість, думка про щось — як думка про думку, знання про щось — як знання про саме знання.

КАТЕГОРІЇ - (з давньогрец.: демонструю, виявляю) — граничне широкі, вузлові поняття певної галузі знання, сукупність яких окреслює якісну специфіку предмета пізнання даної галузі.

ФІЛОСОФІЯ, РЕЛІГІЯ, МИСТЕЦТВО - за Г.Гегелем, три основні форми людської духовно-практичної діяльності, які фіксують три основні властивості людського інтелекту: філософія (і наука) уособлюють здатність розуміти, мистецтво -- здатність переживати дійсність, релігія — здатність відчувати спорідненість людського духу  з  фундаментальними початками буття.

1.1. Особливості становища людини в світі та необхідність її самовизначення.
Вивчення філософії як особливої галузі людського знання та інтелектуальної діяльності ми починаємо із питання про людину та її становище в світі. Це зумовлено, перш за все тим, що філософія, як і будь-які інші види людської діяльності, постає людською справою: не було би людини, ми не вели би про все це розмову. По-друге, із чим би ми не мали справи: із природою, творчістю, наукою, пізнанням,— ми завжди, так чи інакше, маємо справу з людиною. Не в тому сенсі, що людина настільки егоїстична, що власний голос заглушує їй “грім небесний”, а в тому, що реально ми можемо вести розмову про будь-що лише тоді, коли воно ввійшло в контакт з нами, із нашим сприйняттям. Це людина своєю активністю створює універсум, в якому живе і про який знає, бо ми не знаємо, що є світ сам по собі; ми знаємо той світ, який нам відкрився через нашу діяльність, працю, пізнання, експерименти, фантазію і т. ін. Саме з того огляду слід розуміти твердження А. Шопенгауера про те, що світ є нашим уявленням, або слова Ф. Ніцше про те, що все є лише проявами життя. За влучним висловом М. Хайдеггера, людина є “отвором у бутті”, бо на рівні людини та через людину глибинні потенції буття уперше виходять у своє виявлення. Унаслідок того, що людина постає ніби епіцентром, або зосередженням універсуму, вона сама виявляє себе надзвичайно по-різному та суперечливо. Можна нескінченно перебирати людські життя та долі, але вони завжди в чомусь виявляться новими, несподіваними. Власне кажучи, саме тому людське самопізнання постає невичерпним за змістом та горизонтами виявлення. Мимоволі виникає питання: завдяки чому людина має такі властивості? Що становить основи її буття? Водночас перед нами постає та окреслюється питання і про те, якими людськими потребами зумовлене існування філософії (яка, за словами французького філософа, математика та фізика Р.Декарта, лише одна відрізняє нас від дикунів)?
Намагаючись осмислити людину, ми порівнюємо її з іншими істотами та явищами світу, і в такому порівнянні перед нами вимальовуються деякі фундаментальні особливості становища людини у світі.
•    1. Звичайно, першою особливістю людини виступає її розумність, здатність усвідомлювати себе і те, що її оточує. В загальному плані розумність постає перед нами як здатність людини не лише жити та діяти, зберігати своє життя та регулювати його, а й як людська можливість не зливатися із дійсністю та власними діями, володіти певними засобами оцінки дійсності. Людина має свідомість, а це значить, що вона ставиться до дійсності із віданням, тобто через знання та інші інструменти інтелектуальної діяльності, тобто вона може співставляти, порівнювати, оцінювати та визначати дійсність інтелектуально, а потім вже із подібними оцінками входити у реальну взаємодію із нею. Завдяки розумності людина рано чи пізно усвідомлює і свої власні особливості, свою унікальність та свої можливості, тому у неї так чи інакше формуються певні знання про себе, які врешті і входять у склад філософського знання. Розумність людини – це та її особливість, яка найчастіше кидається у вічі при міркуваннях про людину і яка зумовлює необхідність людського самоусвідомлення, проте деякі інші особливості людини, не такі помітні, як згадувана, діють у цьому напрямі ще більш потужно.
•    2. Значною мірою якості людини та її становище в світі пов'язані з її біологічною неспеціалізованістю. Це означає, що в будову людського організму не закладена програма її способу життя та життєвих здійснень. Коли ми маємо справу з твариною, то можемо лише за особливостями будови її організму визначити, що це за істота і яким може бути спосіб її життєдіяльності (птах літає, риба живе у воді і т. ін.). У тваринному світі досить чітко та однозначно діє закон співвідношення органів та функцій: якщо є певний орган, він повинен виконувати саме такі функції. Коли ж народжується людина, ми можемо прогнозувати можливі варіанти її життя, але ніхто не дасть гарантій щодо здійснення таких прогнозів. Мало того, народжена людина взагалі може “випасти” з людського суспільства і не набути навіть елементарних навичок людської поведінки (пряма хода, користування предметами побуту та ін.), не кажучи вже про опанування культурою, видами людської професійної діяльності та ін. Звичайно, і тут ми бачимо, що народжується саме людина, проте ми розуміємо, що її життя не може бути зведеним до життя її організму, і яким саме життям вона проживе, того особливості її анатомічної будови не визначають. Людина може мати певні завдатки, наприклад, чудовий музичний слух, проте це зовсім не зумовлює того, що вона стане музикантом.
•    3. Відсутність якоїсь певної (одної) програми життя робить людину істотою вільною, маючою свободою: людина як людина (а не її організм) ні до чого жорстко не прив'язана й однозначно не спонукувана: “доля людини покладена на неї саму”(Ж.-П.Сартр); “людина — це передусім проект...”(Ж.-П.Сартр), тобто людина має можливість обирати, певною мірою проектувати своє життя.
•    4. В іншому аспекті неспеціалізованість постає як універсальність людини: якщо людина не призначена однозначно ні до чого конкретного, то вона—потенційно, так би мовити, за суттю, — може бути всім. І справді, загалом нормально розвинена людина може оволодіти майже всіма можливими видами та напрямами людської діяльності. Мало того, з цього огляду людина “відкрита” майбутньому, тобто може створювати принципово нові види діяльності та поведінки. Саме завдяки універсальності, різноманітності, незапрограмованості людини існує історія людства; тварини, наприклад, не мають власної історії у тому сенсі, що вони віками, із популяції у популяцію діють одноманітно, а людська історія являє собою досить швидку й динамічну зміну суспільств, культурних досягнень, видів діяльності, способів життя. Певна річ, що за наявності єдиної жорсткої програми життєвих здійснень людини все це було б неможливе.
Той факт, що людина є істотою неспеціалізованою, що вона не реалізує своїм життям певної, заздалегідь наданої їй програми, має не лише позитивне значення, а й свою не дуже приємну сторону: наданої програми життя немає, а тому людина сама повинна її знайти, сформулювати. Якщо ж вона цього чомусь не зможе зробити, то віддасть своє життя невідомо чому – чи-то традиції, чи-то життєвій стихії, але й результат життя у такому випадку також буде не зовсім належати саме цій людині. Перед нами окреслюється така ситуація: людина є істотою неспеціалізованою, а тому вільною та універсальною. Вона “може бути всім”, але саме тому може бути й нічим. Тому в людській історії, у розвитку окремої людини так гостро стоїть питання про пошуки життєвих орієнтирів, про людський життєвий вибір, людське самовизначення. І ці питання підсилює ще одна особливість людини.
•    5. Людина як істота розумна є єдиною, хто усвідомлює свою смертність, обмеженість та скінченність свого життя (принаймні— свого земного життя). Цей момент відіграє в історії людства та в житті окремої людини надзвичайно важливе значення: життя надається людині лише одного разу, тому ціна життєвого вибору фактично оплачена ціною життя: ми маємо можливість виправдати своє перебування у цьому світі і у цьому житті лише одного разу, у єдино можливому для нас варіанті. Тому тема смерті в людській думці невіддільна від теми життя. В аспекті вже розглянутих особливостей людини вона надзвичайно посилює і загострює проблеми людського самовизначення, пошуку життєвого сенсу. Адже в разі помилки повторити “життєвий експеримент” буде вже неможливо. Звідси — знамениті міркування М. Монтеня: “Розмірковувати про смерть означає розмірковувати про свободу. Хто навчиться помирати, той забуде, що таке бути рабом”. “Міра життя не в його тривалості, а в тому, як ви його використали”.
Перегляд найважливіших особливостей людини в її відмінності від усього іншого викликає питання: що лежить у підґрунті цих особливостей? Що нада

0

487

Jane AIR написал(а):

бг - без гильдовый проф или я мало курил?

бльо....  Борис Гребенщеков нах....

0

488

Rena написал(а):

ФОМА АКВИНСКИЙФилософ 8 определяет, что первая философия есть знание истины, не какой угодно, а той истины, которая есть источник всякой истины и которая относится к первому началу бытия для всех вещей; откуда следует, что эта истина есть начало всякой исти¬ны, ибо распорядок вещей в истине такой же, как и в бытии...Есть какие-то истины о Боге, которые превосходят всякую способность человеческого рассудка, как, например, о том, что Бог троичен и един. Однако есть какие-то истины, которые может достичь и естественный рассудок, как, например, о том, что Бог есть, что Бог един и т. п.; эти истины о Боге наглядно доказали и философы, ведомые светом естественного рассудка...Для познания того, что рассудок способен узнать о Боге, нуж¬но многое знать заранее, так как рассмотрение почти всей фило¬софии предрасполагает к познанию Бога; вследствие чего из частей философии метафизика, которая толкует о божественном, подлежит изучению в последнюю очередь. Итак, к исследованию упомянутой божественной истины можно прийти только с боль¬шим трудом и старанием, и немногие хотят взять на себя этот труд из любви к знанию, естественное влечение к которому Бог, одна¬ко, вложил в человеческие умы. (...) Поэтому божественное ми¬лосердие проявило спасительную предусмотрительность, предпи¬сав принимать на веру и то, что способен исследовать рассудок, дабы таким образом все легко смогли быть причастными к позна¬нию Бога без сомнения и ошибки.Ничто не мешает, чтобы о тех же самых вещах, о которых трактуют философские дисциплины сообразно тому, что эти вещи познаваемы благодаря свету естественного рассудка, трактовала и иная наука сообразно тому, что они познаются благодаря свету божественного откровения. Откуда следует, что теология, кото¬рая относится к священному учению, отличается по своему роду от той теологии, которая считается частью философии.

тікайте люди!!!!нас вирішили задавити інтелектом :jumping:

0

489

Yurik007 написал(а):

бльо....  Борис Гребенщеков нах....

лой быканах...
вышлихлай...

0

490

Rena написал(а):

СТУПЛюдина з її розумом, допитливістю, особливим статусом буття постає як всесвітнє диво: адже лише їй відкрилося те, що ми називаємо буттям, лише в її розумі висвітлюється та вибудовується те, що ми називаємо світовим універсумом. Але людське буття окреслюється значною мірою як парадоксальне: людина висвітлює буття, перебуває у діалозі зі світом, сягає граничних меж Всесвіту, але вона не може осягнути найважливіше для себе: хто вона? звідки та навіщо вона прийшла в цей світ? куди прямує? Одвічні питання (саме тому, що на них немає однієї і єдиної від

бльооооооооооо... ты че, из политеха чо? нэээ?

0

491

Yurik007 написал(а):

ксо... не успел... она испугалось и убижала((((

Я не убежала.)) Я за вами не успеваю.))

+1

492

Файоли написал(а):

Я не убежала.)) Я за вами не успеваю.))

Урьоооо!!! ты верулась)))

твоя фота на аве?)))

0

493

Програма №1
Program AL;
Var  t_zag, a, T_pl, T_zag, y, A, r_zag, P_o, V_zag, z_zag, nj, T_z1, T_z2,   T_z3, T_p1, T_p2, T_p3, V : real ;
Const a := 0.4, y := 0.5, A :=0.5, P_o :=1.1, nj :=0.1, T_z1 :=840, T_z2 :=840, T_z3 :=800, T_p1 :=1500, T_p2 :=1500, T_p3 := 1500 ;
Begin
Writeln (‘1 – Сталь 45’);
Writeln (‘2 – Сталь 50Г’);
Writeln (‘3 – Сталь У7’);
Write (‘Введіть номер викорестовуваної сталі – ‘);
Readln (V);
Write (‘Введіть бажану глибену загартовування (але пам’ятайте не вигідно загартовувати сталь на велику глибену) – ‘);
Readln (z_zag);
If V=1 then T_pl := T_p1, T_zag := T_z1 ;
    else if V=2 then T_pl := T_p2, T_zag := T_z2 ;
        else T_pl := T_p3, T_zag := T_z3 ;
t_zag :=((pi* z_zag) /(4*a))*sqr(T_pl /( T_pl – T_zag)) ;
r_zag :=sqrt((y*A*P_o)*( z_zag/( T_pl – T_zag)) ;
V_zag :=((2* V_zag)/ t_zag)*((8*a)*(( T_pl – T_zag)*exp(3/2)*ln(T_pl – T_zag))/(pi*(T_pl *exp(2)*ln(T_pl ))*(z_zag*exp(3/2)*ln(z_zag))))* sqrt((y*a*P_o)/(pi*nj)) ;
Writeln (‘Відповіді’);
Read (t_zag);
Writeln (‘c – Необхідний час дії джерела тепла на сталь для закалювання на бажану глибину.’);
Read (V_zag) ;
Writeln (‘см/с – Необхідна швидкість переміщення плащмотрона над сталью’);
End.

0

494

уруру... ужос нах... флуд ))))

0

495

Yurik007 написал(а):

уруру... ужос нах... флуд ))))

и это ты говоришь???!

0

496

Yurik007 написал(а):

уруру... ужос нах... флуд ))))

бань нас всех)))

0

497

Yurik007
Может і так а может і нет

0

498

Rena написал(а):

Програма №1Program AL; Var  t_zag, a, T_pl, T_zag, y, A, r_zag, P_o, V_zag, z_zag, nj, T_z1, T_z2,   T_z3, T_p1, T_p2, T_p3, V : real ; Const a := 0.4, y := 0.5, A :=0.5, P_o :=1.1, nj :=0.1, T_z1 :=840, T_z2 :=840, T_z3 :=800, T_p1 :=1500, T_p2 :=1500, T_p3 := 1500 ;Begin Writeln (‘1 – Сталь 45’);Writeln (‘2 – Сталь 50Г’);Writeln (‘3 – Сталь У7’);

АААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!! бльооооооооооооооо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100500% политех!!!!!!!!!!!!!!! спасайся кто может!!!!!!!!!!!!!! и кажись даж 2 курс.... хотя из эпюров - 1 курс)

0

499

1

0

500

Yurik007 написал(а):

АААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!! бльооооооооооооооо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100500% политех!!!!!!!!!!!!!!! спасайся кто может!!!!!!!!!!!!!! и кажись даж 2 курс.... хотя из эпюров - 1 курс)

:x

0

501

1

0

502

Yurik007
еТО ІЗ моей курсовухі ещо с первого курса

0

503

Rena написал(а):

Может і так а может і нет

ъ

точна точна!!!

0

504

ну всё............

0

505

2

0

506

3

0

507

мда...было бы так смешно если б небыло так грусно

0

508

4

0

509

Анотація
Моделювання взаємодії плазми з поверхнею залізо-вуглецевого сплаву (нагрівання). Ця курсова робота має велику кількість теоретичного матеріалу про плазму та її взаємодію з поверхнею металу. Також за допомогою створених програм можливо змоделювати процес загартовування металу до найменьших деталей.
#ё-маё# сам с ся ржу

0

510

Rena написал(а):

еТО ІЗ моей курсовухі ещо с первого курса

жесть....

философия - 1 курс???? иля мну глюкануло?

0


Вы здесь » VinOtaku » Архив тем » Общение на левые темы 3